Stuur een bericht:

hallo@steptotaal.nl

Nieuwsbrief

Meld je aan op onze nieuwsbrief en ontvang de laatste updates!

    Helpdesk

    Mijn account

    Registreer of login voor je eigen persoonlijke dashboard. Hier vind je handige informatie zoals opgeslagen favorieten, adresgegevens en facturen. 

    Account aanmaken

    Inloggen

     

    Mijn bestellingen

    In één overzicht al jouw geplaatste bestellingen raadplegen doe je gemakkelijk in jouw persoonlijke dashboard. 

    Ga naar Mijn bestellingen

    Mijn wenslijstje

    In jouw Wenslijstje vind je alle opgeslagen artikelen gesorteerd op datum. Zo vergeet je nooit je favorieten meer. Vergelijk favorieten voor een beter overzicht. 

    Ga naar Mijn wenslijstje

    Mijn gegevens wijzigen

    Wijzig naam, e-mailadres en wachtwoord in je eigen dashboard. 

    Ga naar Mijn gegevens wijzigen

    Bestelling plaatsen

    Een bestelling plaatsen in 3 simpele stappen:

    1. Klik op de button ‘Bestellen’. Het winkelmandje verschijnt nu rechtsboven. Hier klik je op ‘Afrekenen’.
    2. Vul hier je details en verzendgegevens in en maak vervolgens je keuze in betaalmogelijkheden. Klik op de button ‘Bestelling plaatsen’.
    3. Gefeliciteerd! Jouw bestelling is nu geplaatst. Je ontvangt een bevestigingsmail waar een overzicht van je bestelling staat

    Heb je een bestelling geplaatst maar je wilt nog iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

    Bestelling annuleren

    Bestelling annuleren? Dit is mogelijk wanneer je bestelling nog niet is overgedragen aan de transporteur. Wanneer dit wel het geval is kunnen we de bestelling niet meer tegenhouden.

    Neem contact met ons op door een mail te sturen naar hallo@steptotaal.nl met het ordernummer in het onderwerp. Zo kunnen we je nog sneller helpen. 

    *Jouw ordernummer vind je in de bevestigingsmail die je van ons hebt gekregen.

    Bestelling annuleren

    Advies

    Advies nodig? Onze support staat je graag te woord. Laat je telefoonnummer achter en we bellen je zo snel mogelijk. 

    Contact opnemen

    Leveringsvoorwaarden

    Bestellingen worden uitsluitend verzonden op werkdagen van maandag t/m vrijdag, met uitzondering op de feestdagen.

    We versturen de bestelling binnen 24 – 72 uur als het product op voorraad is.

    De gemiddelde levertijd bedraagt 1-5 werkdagen na verzending.

    Leveringstijden zijn afhankelijk van de voorraad en beschikbaarheid van de transporteurs.

    Het kan voorkomen dat een bestelling vertraagd is bij de transporteur. In dit geval zal StepTotaal als opdrachtgever informatie verstrekken over de actuele status van een bestelling. 

    Bestellingen worden verwerkt zodra de bestelling en betaling in goede orde is ontvangen. Voor betaling per bankoverschrijving geldt dat de bestelling wordt verwerkt nadat de betaling is ontvangen. 

    StepTotaal accepteert geen aansprakelijkheid voor fouten die gemaakt worden door onmacht, transporteurs en/of aan buitengewone omstandigheden zoals extreme weersomstandigheden, civiele onrust, brand.

    Zending volgen

    Wanneer de bestelling is overgedragen aan de transporteur krijg je van ons per mail met de tracking toegestuurd. In de meeste gevallen ontvang je binnen 72 uur de tracking. Het kan voorkomen dat deze nog niet direct werkt, dit heeft te maken met de scans bij de transporteurs. Het kan 24 uur duren voordat deze worden bijgewerkt. We verzenden met diverse internationale transporteurs.

    Verzending buiten Nederland

    Landen: Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Spanje. Kosten en levertijden verschilt per land. Neem contact op voor een offerte. 

    Betaalmogelijkheden

    De volgende betaalmogelijkheden zijn beschikbaar:

    • iDeal
    • Creditcard
    • PayPal
    • Directe bankoverschrijving
    • Bancontact
    • SOFORT
    Gespreid betalen

    Momenteel is het niet mogelijk om gespreid te betalen. Wel zijn we bezig om dit mogelijk te maken voor de Nederlandse markt. 

    Bankgegevens

    Rekeninghouder: J. Zijlstra
    Bankrekeningnummer: NL62 RABO 01943 03 616
    Swift/BIC: NL2ARABO
    Omschrijving: Vermeld ordernummer + naam

    Recht op retourneren

    Niet tevreden met het gekochte product? Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst kun je het product retourneren of omruilen wanneer je het product niet hebt gebruikt. In het kader van de wet “Kopen op Afstand” heb je als consument bij het doen van aankopen via internet recht op een ‘Herroepingsrecht’ van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij je wel zelf de porto kosten voor het terugsturen moet betalen.

    Je kunt hierbij binnen 14 dagen na ontvangst melden dat je het product graag wilt retourneren door middel van een mail sturen naar hallo@steptotaal.nl met daarin het ordernummer.

    Verder is het van belang dat het product in de oorspronkelijke verpakking zit en indien redelijkerwijs mogelijk, het product compleet en ongebruikt is. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, ons advies is dan ook om dit aangetekend te doen. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

    Wanneer producten beschadigd/incompleet zijn, kunnen wij hiervoor geld in mindering brengen. Bij niet verkoopbaar is dat 100%.

    Voorwaarden retourzending artikelen:
    Producten dienen goed en degelijk verpakt retour gestuurd te worden, bij voorkeur met complete verpakking en wanneer mogelijk inclusief de oorspronkelijke aankoopnota of een ander aankoopbewijs.

    Wanneer je wenst te retourneren kun je dit kenbaar maken door een mail te sturen naar hallo@steptotaal.nl met opgaaf reden en de aankoopbon.
    We streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen.

    Model formulier herroeping

    Modelformulier voor herroeping (dit formulier enkel invullen en verzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)

    • Aan: [naam ondernemer] … [StepTotaal]
    • [ geografisch adres ondernemer]
    • [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer] … [hallo@steptotaal.nl]
    • Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst met het [ordernummer] betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroep/herroepen* • Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

    • [Naam consumenten(en)]
    • [Adres consument(en)]
    • [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

    * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is

    Garantietermijn

    Er kunnen verschillende garantietermijnen van toepassing zijn. Met garanties vermeldt op de website wordt standaard fabrieksgarantie bedoeld en de door de fabrikant geleverde fabrieksgarantie geldt hier als uitgangspunt. Op de meeste elektrische steps geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar en op sommige modellen is het termijn 1 jaar. Lees de meegeleverde garantieverklaring goed door. StepTotaal biedt enkel fabrieksgarantie aan van de fabrikant/leverancier en biedt zelf geen garantie en/of aansprakelijkheid voor eventuele schade die buiten de garantie van de fabrikant vallen.

    Reclamatie indienen

    Controleer altijd de bestelling als deze geleverd wordt. De termijn om de schade te melden bedraagt 48 uur. Na het verstrijken van de termijn kunnen wij de schade niet meer in behandeling nemen. Wanneer er zichtbare schade aan de buitenzijde/verpakking is dien je dit schriftelijk kenbaar te maken op het afleveringsbewijs van de transporteur. 

    Volg de stappen hieronder vermeldt om zo snel mogelijk een oplossing aangeboden te krijgen.

    1. Maak foto’s / filmpjes van de gebreken aan het product. Probeer de schade goed zichtbaar op de foto te krijgen. Verstuur ook foto’s van de buitenste verpakking(en), transportdoos en verzendlabel mee om eventuele transportschade uit te sluiten.
    2. Maak de klacht kenbaar door een mail te sturen naar hallo@steptotaal.nl met de foto’s, het ordernummer en klachtomschrijving.
    3. Gebruik het artikel niet om nog meer schade te voorkomen.
    4. Je ontvangt van ons per mail instructies om het product te retourneren.
    5. Controle geretourneerde product(en).
    6. Binnen 14 dagen ontvang je een oplossing aangeboden. 

    Reparatie

    Nog even geduld…
    We werken aan de eerste e-step reparatie service van Nederland.